Nyt ei ole oikein tullut opittua mitään uutta paitsi että se prikan käyttö on vahvistunut paljon. Mutta nyt kun alkaa baarivuoro niin sitten tulee varmaan uusia juttuja.
Parasta on ollut työkaverit ja uusiin ihmisiin tutustuminen sekä koko paikka ja hyvät säät. Aamupalavuoro ei ole ollut niin kiva koska se on fyysisesti niin rankkaa ja mitä on muiden kanssa tullut juteltua niin oikein kukaan ei siitä tykkää.
Saareen olen kerennyt tutustua ja on tullut mm. käytyä yhdellä retkellä ja kävelemässä levada.
Aterimien pesu on sellainen mikä poikkeaa mutta hirveästi muuta ei tule nyt mieleen. Varmaan nyt kun pääsee baariin työskentelemään niin huomaa paljonkin eroja. Tauot ovat myös sellainen mikä eroaa vaikka varmaan Suomessakin riippuu iha työpaikasta. Mutta se mihin oli Amarillossa tottunut niin on kyllä iso ero.
Tältä viikolta ei ole töistä kuvia parit kuvat retkiltä millä kävin.
Kävimme rommitehtaalla.
![]() |
| Vanha madeiralainen talo |
![]() |
| Levadan päässä vesiputous |
![]() |
| Levada |





Kiitos Hanna, tsemppiä baarijaksoon!
VastaaPoista